ONS TEAM

Brengt verlichting

ONS TEAM 2017-08-02T08:49:16+00:00

ONS TEAM

Aat van Beers

Functie: algemeen directeur

Aat is op de werkvloer uitgegroeid van monteur tot bedrijfsleider. Aat kent de klappen van de zweep, heeft oog voor detail en een goed ontwikkeld gevoel voor menselijke verhoudingen. Sinds 2000 is Aat Directeur Groot Aandeelhouder en heeft hij Beers Elektro en Beers Service & Onderhoud ontwikkeld tot een (h)echt familiebedrijf. Aat hecht veel waarde aan kwaliteit, goede communicatie en investeert continu in procesverbetering en duurzame relaties. Nog steeds verzorgt Aat de opnames van renovatieprojecten om ‘feeling’ te houden met de markt en de klantvraag. Aat is een echte Rotterdammer, met een hands-on en no-nonsense mentaliteit, en natuurlijk een grote liefde voor Feyenoord.

Sylvia van Beers

Functie: mede-eigenaar

Sylvia is sinds 2003 verantwoordelijk voor het personeelsbeleid en de loonadministratie. Daarnaast beheert Sylvia de debiteuren en onderhoudt zij regelmatig en nauwlettend contact met de (potentiële) klanten van Beers. De afgelopen tijd richt zij zich meer en meer op het uitbreiden van het netwerk en is zij lid van de Feyenoord Business Club. Haar uitdaging vindt zij in het vergroten van de naamsbekendheid van Beers en het vinden van nieuwe klanten. Ook is zij onlangs reporter/interviewer geworden van Vereniging Bedrijvenpark Oudeland. In deze rol schrijft zij leuke artikelen voor publicatie op LinkedIN en Chainels over de bedrijven die op Oudeland zijn gevestigd.

Shirley van Beers

Functie: bedrijfsmanager

Shirley is de rechterhand van Aat en verantwoordelijk voor de organisatieprocessen en bedrijfsvoering binnen Beers Elektro en Beers Service & Onderhoud. Tevens is Shirley eindverantwoordelijk voor de financiële administratie en is zij na implementatie van het nieuwe softwarepakket Syntess Atrium het eerste aanspreekpunt op het gebied van de automatisering. Daarnaast onderhoudt Shirley nauw contact met klanten en is zij lid van diverse business clubs om inspiratie op te doen, kennis te delen en nieuwe relaties te ontmoeten.

Tim van der Horst

Functie: projectcoördinator

Tim verzorgt als spin in het web de werkvoorbereiding en coördineert de diverse projecten van Beers Elektro. Hij bewaakt het offerteproces, begeleidt tekenwerk, woont bouwvergaderingen bij, regelt de inkoop en begeleidt monteurs op de projecten. Daarnaast houdt Tim zich ook bezig met de ICT van ons bedrijf. Tim is ons vrolijke aanspreekpunt voor een verscheidenheid aan vragen en problemen.

Robin van der Hoeven

Functie: werkvoorbereider / magazijnbeheerder

Ter ondersteuning van de afdeling werkvoorbereiding is Robin, direct na zijn afstuderen, in 2016 in dienst getreden bij Beers. Robin is leergierig en bovenal nieuwsgierig. Hij begeleidt diverse verlichting- en videofoonprojecten. Robin verzorgt hierbij de opnames, bestellingen, controles op uitvoering en een probleemloze oplevering. Hiernaast zorgt Robin ervoor dat het magazijn altijd netjes en goed georganiseerd; de basis voor ons service gerichte proces.

Denise van Beers

Functie: coördinator / planner Service & Onderhoud

Sinds 2013 is Denise werkzaam op onze afdeling Service & Onderhoud waar zij met haar zeer service gerichte instelling het eerste aanspreekpunt is voor onze opdrachtgevers, bewoners en monteurs. Dagelijks zorgt zij samen met haar directe collega’s Amy en Harry voor een goede planning van onze werkbonnen en de inzet van servicemonteurs in onze digitale planning. Het principe van Clean Desk Policy heeft zij tot een hoger doel verheven. Alle vragen en openstaande acties worden door haar dagelijks snel en accuraat afgehandeld.

Amy Hoogervorst

Functie: coördinator / planner Service & Onderhoud

Amy is onze nieuwste aanwinst. Wegens structurele groei van Beers Service & Onderhoud is zij begin 2017 aangetrokken om de groeiende hoeveelheid servicemeldingen op een efficiënte en effectieve manier te verwerken. Met haar spontaniteit laat zij een goede eerste indruk achter wanneer zij telefonisch onze klanten en relaties te woord staat. Zij is klantgericht en hulpvaardig en helpt Denise tussen het telefoonverkeer door met de planning en afhandeling van diverse vragen.

Harry Wubben

Functie: medewerker administratie / facturatie

Harry is sinds februari 2016 in dienst bij Beers en verantwoordelijk voor diverse administratieve werkzaamheden. Harry zorgt er met zijn hardwerkende instelling voor dat de facturatie dagelijks voorbereid wordt, zodat onze opdrachtgevers snel terugkoppeling krijgen over de uitgevoerde werkzaamheden. Als administratieve duizendpoot houdt hij zich ook bezig met bestellingen, offertes en is hij tevens de vaste back-up voor de planning.

ONZE PROJECTEN & REFERENTIES

HET LAATSTE NIEUWS

Vakantieperiode

juli 12th, 2017|

Beers Service & Onderhoud zal tijdens de vakantieperiode zoals gewoonlijk geopend zijn voor al het reguliere reparatie- en mutatieonderhoud. Bovendien zijn wij in de vakantieperiode [...]

Start renovatieprojecten

juli 12th, 2017|

Binnen enkele weken zullen er een tweetal renovatieprojecten starten in opdracht van Dura Vermeer Heyma, te weten Mackaystraat te Rotterdam en Sont Grote Belt in [...]

Load More Posts